27 september 2011

när ni vaknar sitter vi på flyget till paris.


Nu kära ni, lämnar jag den här platsen för några dagar. Jag tar min bästa man och två av mina fina favoritungar och drar till Paris. Och visst övervägde jag, i några sekunder (eller kanske in i det sista) att ta med den där mackapären till höger. Men nää, nu får det banne mig vara nog. Nu jäklarns har jag lov. Sådetså. 


Och vi har övat franska fraser, läst om mumiekatter och byggt eiffeltorn. Och vi är peppade till tusen.
Ses!!

28 kommentarer:

  1. Hej, jag är vaken och jag hinner packa och följa med. Tjohoo! :)

    Allvarligt talat - ha det så himla toppen tippen på semestern! Nu har jag köpt tidningen och ska lägga mig och surfa in i ditt hem. Fantastiskt ska det bli det med... även om det inte är Paris.

    Kram kram.
    Lina

    SvaraRadera
  2. Underbar moodbords! Vilken härlig inspiration du bjuder på!

    Tack fina du.
    kram CC

    SvaraRadera
  3. Helt rätt!!!! Önskar dig en superskön resa- hoppas du får njuta riktigt mycket! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Älskade fina Paris! Ha en underbar vistelse nu och bra att du lämnar datorn hemma. Paris klarar sig utan den :)
    Kramar tant

    SvaraRadera
  5. Välkommen! ;) Hoppas ni får några härliga dagar i högsommarvärmen som vi har här just nu!

    SvaraRadera
  6. Ååååh Paris, vad underbart! Ha härliga dagar och njut av ledighet!

    SvaraRadera
  7. Ha så kul - ser fram emot bilder sedan! :-)

    SvaraRadera
  8. Bon voyage! Ser fram emot en Mokkasin fylld med parisisk inspiration sedan :)

    SvaraRadera
  9. ha så kul! Kan det vara så att det är ngt speciellt som firas?!

    SvaraRadera
  10. Å som jag längtar till Paris. Ha finaste resan!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder och underbart kollage på väggen. ÄLSKAR Paris! Även om vi ofta är i Frankrike så har jag bara varit i Paris en gång...

    Ha det underbart!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  12. Ha en fantastisk resa!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  13. Goood tur! Paris er best:)

    Jeg er en av disse som elsker bloggen din, men som sjeldent legger igjen noe spor etter meg. Men jeg elsker altså bloggen din, og håper at jeg kunne få bruke et bilde fra bloggen din - lysslyngebildet - i en styling vi skal gjøre for det norskt interiørmagasin i Oslo (House of Oslo). Bildet vil bli ett av mange i en collage på en finerplate, så det blir desv ikke plass til navn eller blogg, men vi på NIB elsker bildet ditt, og hadde syntes det var moro å ha det med. Jeg laster det evt bare rett ned fra nett - hvis du syns det er ok, altså:))

    Vi skal snart lage en feature på NIB om de beste svenske interiørbloggerne, og da er såklart du med. Er det ok om vi låner bilder til et slikt innlegg?

    Mange spørsmål - håper du får en fantastisk herlig tur til Paris!

    Solveig

    SvaraRadera
  14. Härligt...själv är jag precis hemkommen från Barcelona.En riktig energikick=))Annica

    SvaraRadera
  15. Helt rätt!!! Ibland måste man bara släppa allt för en stund!

    Ha en toppenresa!

    Missa inte Musee D ´Orsay, min favorit helt klart. Om man gillar sånt i och för sig...men ah, jag tipsar i alla fall...

    Kram
    Erica

    SvaraRadera
  16. Åh neje, jag orkar inte. Ska du till Paris? Oh la la. Jag får nöja mig med ett par superfina MiniRodini-tajts (tack!) med eiffel-tryck på, i alla fall tills jag ger bort den till nyfödd bebis-kompis.

    Hur som helst, Bonne voyage et parce que tu le veux bien! Amuse toi bien. Et pour l'ordinateur - il peut rester à la maison, rien à discuter!
    Gros bisous
    Melle Anna

    SvaraRadera
  17. Åh, vad härligt! ha det så kul!

    SvaraRadera
  18. Så alldeles underbart fantastiskt!

    SvaraRadera
  19. Så attans härligt för er! Paris har jag drömt om länge och en dag ska det bli verklighet! Ha en alldeles underbar semester!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  20. Your blog made my day, it totally rocks! :-)
    Happy to discover it! Greets from Paris!

    SvaraRadera
  21. Paris är magiskt! Vad kul att ni tar med några av barnen. Det tänker vi också göra nästa gång vi far.

    Ha en toppenresa och njut!

    SvaraRadera
  22. Hoppas ni har det toppen, så roligt med Paris! Vi köpte precis biljetter dit och det blir min första gång, så gärna tips o bilder från dig : )
    Malin

    SvaraRadera
  23. Ha det fantastiskt! Njut av ledigheten.:-)

    Fantastiska bilder i vanlig ordning.

    SvaraRadera
  24. Wow!!!!!! I LOVE YOUR BLOG!!!!! Have a nicce day

    SvaraRadera
  25. Glad att du tar din bästa man o inte den nästbästa - är det finresa så är det! :P
    Ha det toppen!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  26. Thanks for your lovely blog ! have a nice trip in Paris !!!

    SvaraRadera