24 september 2011

hemligheter.


Igår susade jag upp till Stockholm på lite hemlighetsmakeri. Ett väldigt fint sådant. Några timmar med rätt människor och på rätt plats kan göra underverk för en väldigt vimsig och rörig person som jag. Så bra.

Lite finheter sprang man ju på i all hast. En tejplåda. Två pappersrullar. Och en finfin present fick jag. Så väldigt snällt. Det var en ren fröjd att kolla ner i min loppiskorg som jag slänger mig med nu för tiden.

Nu väntar den satans bokföringen (har ni hört den förr?) och sen far vi upp till stan igen. Och kalasar för fullt hos en fin vän som gått och blivit 50. Hurra så kul.

Fin lördag allesammans!

14 kommentarer:

  1. Känner med dig.. Hatar bokföring det är verkligen baksidan av eget företag.

    Största kramen till duktiga du

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ja det finns en baksida av allt- men den är så liten om man jämför med hur oändligt stor och fin framsidan är- i detta fall ditt fina företag;) Läcker tejp. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tejp! Var är den köpt?!!
    Anna

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen fina presenter du fick med dig hem! Kul! :-)

    SvaraRadera
  5. Tejpen! Vill ha! Vill ha! :)

    Ha det så kul på femtioårsfirandet!

    SvaraRadera
  6. Anna - Tejpen är köpt på Asplund men liknande tejpar finns också på Tokyo Transport.http://www.tokyotransport.se/www.tokyotransport.se/about.html

    Tjoohoo, bokföring är klar!!! Nu drar jag på fest!! Hälsar Sofia

    SvaraRadera
  7. Hello, såg att ngn undrat om tejpen. Jag får in exakt dessa under nästa vecka. Samt en hel massa andra. Ett litet tips bara :)

    /Ylva

    SvaraRadera
  8. Heja dig! Så himla kul att det händer saker. :) Den där bokföringen kommer gå galant ska du se. Hade jag bott närmare hade jag gärna hjälpt till. :)

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  9. Jag är så himla, himla glad för din skull.

    SvaraRadera
  10. Hmm.. ser himlans fint ut! Har en uppsättning precis samma papper. :)

    SvaraRadera
  11. JAHA då får jag springa till Asplunds på lunchen i morgon
    då ;-)

    Fint som snus är det!!!

    SvaraRadera
  12. Usch ja, bokföring kan verkligen få en ur balans...bäst att ta tjuren vid hornen. /Nellie

    SvaraRadera
  13. Bara älskar den tejpen! Hittade den i Köpenhamn i våras och fick med mig farligt många med mig hem. Här är ett tips på en annorlunda användning som jag gjort: http://hellysjul.blogspot.com/2011/08/tjusig-ljusig-tejp.html

    Undrar vad det var för hemligheter... nyfiken! :)

    SvaraRadera