14 september 2011

hos charlie & nomi.


Jag säger bara hej just nu. Hejhej!

19 kommentarer:

  1. Vad fint, gillar rådjuret på sista bilden.

    SvaraRadera
  2. Så fine detaljer det var i disse bildene!!!De fikk meg til å smile : )

    Ha en DEILIG dag!

    klem fra meg

    SvaraRadera
  3. Alltså - jag ÄLSKAR din blogg. Du är så himla duktig på att förmedla vackra ting och att inspirera med bild & text!
    Heja dig! u. xx

    SvaraRadera
  4. Så väldigt fint! Och husen i fönstret blir jag nyfiken på!

    SvaraRadera
  5. fint! Jag gillar verkligen den gröna lampan, jag har spanat in den tidigare på dina bilder och varje gång fastnar jag för den!

    SvaraRadera
  6. Oh, vad fint! Den röda stolen...mmmmm
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ni har så vackert ljus i ert hus!

    SvaraRadera
  8. Men vilken fantastiskt fin lampa! Snyggaste jag sett på länge! Svår färg dock

    SvaraRadera
  9. Sötaste husen, vart hittar man dem?
    Helt ljuvliga!

    kram
    Erica

    SvaraRadera
  10. Lampa med velour-/sammetstyg = nästa projekt! tack för ideen! //Emelie

    SvaraRadera
  11. Klossar, så kul att se dem hos dig. Jag kom över en hel låda på en loppis för ett tag sedan. Väntar mitt första barn och gillar klassiska gamla leksaker mycket bättre än nya. Hoppas lillen också gör det! ;) /Nellie

    SvaraRadera
  12. håller med övriga här, ditt hem alltså. så sjukt fint. älskar också den där lampan, smaragdgrönt är min favoritfärg, alla kategorier.

    SvaraRadera
  13. Hejhej!! :))
    Very nice! Sweet!!
    That deer.. :)))

    SvaraRadera
  14. Tack alla söta - Lampan är ett loppisfynd och ska vara en Svensk Tenn lampa tydligen.

    Husen har vi haft jättelänge. De är så fina i fönstret och leks jättemycket med. Vid briotåget, vid legostäder och bara som klosstorn. De är dessutom en fairtrade sak efter konstens alla regler. Himla bra! Kommer att finnas i affären förresten men finns inte på lager just nu.

    Ha en fin dag alla!
    Hälsar Sofia

    SvaraRadera
  15. i love the panda pullover :) !

    SvaraRadera
  16. Hej! Jag gillar verkligen din blogg och alla dina fina bilder, en sak bara... jag vet inte om det är bara jag men den är så svårt att läsa dina texter när du har så ljus gråfärg på din bloggtext. Jag kanske börjar bli gammal och ser inte så bra men du kanske kan ändra det till en lite mörkare färg så skulle jag vara evigt tacksam :))

    SvaraRadera
  17. hej
    hvilken fin blogg du har.
    jeg legger dej til i min bloggroll :)

    er det ok at jag visar några av dina barnrumsbilder på Foreldremanualen no?

    beste hilsner fra
    Åpent hus, Norge

    SvaraRadera