04 september 2011

bestyr.


Pärlor, pärlplattor och varsin IpodNano. Allt man behöver en söndagmorgon. Om man frågar Liv och Viggo åtminstone. Och dessutom siktet inställt på ännu ett intressant projekt. En målmedveten mani som man inte kan kalla annat än lite beundransvärd.
- Vi ska göra Ilomilosar till alla klasskompisar och alla vi känner och så ska vi hamna i Guinness Rekordbok också.


När solen blev starkare bytte de ställe. Och Ipodsarna till vanliga stereon. Tyvärr. Och som vanligt dånade en viss Veronica ur högtalarna. Liv kan varenda låt (plus alla från Och vinnaren är). Varje litet ord, varje liten nyans, varenda hummande och varenda mmmm...mm... 
- men, när du strippar och klär av dig är det samma grej...mmmm.mm. 

Sådärja.

10 kommentarer:

  1. *s* Det kunde varit värre. Gangsta-rap, eller nåt med en massa ho:s and bitches :)

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen supermysigt ut. Sådär vill jag också sitta och pyssla alla mina söndagar!

    (Kul med texten också. Kanske är det tur att orden oftast, i barnamun, kanske ine betyder någonting utan är just bara en text.)

    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Så kul. Undrar om de ens vet vad det är de sjunger?! Min brors-son är likadan och kan alla låtar och ibland får man verkligen hålla sig för skratt när den lilla femåringen sjunger de mest opassande fraser eller när han ibland inte har uppfattat ett ord riktigt och sjunger något helt annat. Underhållande!

    Jag blir helt tokig när jag ser din fönster. Vill ha! Vill ha! Vill ha! :)

    SvaraRadera
  4. Alla klasskompisar ser ut att redan vara avklarade, då var det bara alla andra kvar då :)

    Ser mysigt ut det där!

    SvaraRadera
  5. Mmm... mysigt när de sjunger just de fraserna....

    SvaraRadera
  6. Jag kommer ihåg det där.. när man sjöng med i allt och sen plötsligt började jag förstå vad jag hade gått omkring och sjungit.. och då var det såååå pinsamt! :-)
    Jätte härliga fina bilder, ser ut som riktigt helgmys!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  7. Här står också Veronica högt i kurs, ska jag säga. Undrar om hon vet vilken ung publik hon har? Underbara färger i dina bilder, man blir så glad!
    Kram

    SvaraRadera
  8. I have just found your blog - it's lovely. That pink stereo is fab, can you tell me what brand the headphones are please? Thanks.

    SvaraRadera
  9. Sara - Thanks a lot!
    Sorry for my very late answer, bur here we go;


    The turquoise headphones are from Urbanears http://www.urbanears.com/ and the orange one are from Aircoustic http://www.aircoustic.com/

    Have a nice weekend,
    Sofia

    SvaraRadera