22 september 2011

ris, ros eller mittemellan.


Hej och hå, här är det ösigt värre. Vilket såklart är superkul men med ett sådant här megarace hinner jag verkligen inte dona alls så mycket som jag borde göra i affären. Men några av er har uppmärksammat oklarheter och mailat mig och det tar jag mycket tacksamt emot. Det kan vara precis vad som helst. Ris, ros eller mittemellan. Fråga på ni. Jag svarar inte kanske på momangen men snart. Och jag ändrar så fort jag bara hinner och kan. Samma sak när det gäller saker som redan är slut. Hör av er så sätter jag upp er på bokningslistorna.

Hoppas ni har lite överseende med att jag är inte helt superproffsig på det här med nätaffär. Men jag kanske blir.

10 kommentarer:

  1. Så klart du blir - heja heja! :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis, du har en fantastisk fin nätaffär. Underbara bilder och massa finfina saker.

    Kram
    Moa

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är proffsig på ditt sätt. Allt behöver ju inte vara perfekt med en gång, eller hur? /Nellie

    SvaraRadera
  4. jäklar vad fin den är alltså! vill hoppa in och typ bo där:) skrev ett inlägg nyss och tipsade om den, lånade bilder med. hoppas det var ok. kram!

    SvaraRadera
  5. Rosor till dig såklart : ) Kikade in som hastigast och det var super-duper fint. Ja, inte för att jag trodde något annat. Älskar dina bilder!

    Fin fredag till dig!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Emma heter jag, en inredningsblogg-galning som helt har missat din blogg. FRAM TILLS NU DVS. Jag hittade hit via Mamamekko och nu är jag fast =)

    Jag älskar det jag sett hittills (Jag har läst mkt i historiken.), mycket pga att du har så många originella bilder som inte flyter runt på alla inredningsbloggar. När man följer många bloggar, kan man lätt bli less på att alla har samma inlägg.

    Alltså, min slutsats är att jag älskar din blogg och dina bilder. Webbutiken är också toppen och det kommer att bli en beställning inom snar framtid.

    Tack! /Emma W

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag har precis hittat till din blogg och webbutik, och jag älskar båda! Jag vill verkligen ha ALLT från butiken! Bilderna är ju helt underbara, så rena och krispiga och ändå fulla av liv. Det är så man vill hoppa in i bilderna. Jag lånade några bilder och satte på min blogg och länkade till dej.

    /Elin

    SvaraRadera
  8. tjusigt värre tycker jag! massor fina och inspirerande bilder, väldigt bra produktfoton! ska bli spännande att följa utvecklingen!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kul med din butik!
    Är det någon specialtejp som går bra att få lös som du använt på väggen där?

    SvaraRadera